Családunk élet és üzletviteli szabályzata 

Szolgáltatókat és hivatalokat érintő általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF):

Preambulum:

Családunk számos szolgáltatóval áll kapcsolatban. A szerződéses jogviszonyt jellemzően a szlgáltatók egyoldalúan kiadott szabályzatai és szerződéses feltételei határozzák meg. Az ügyintézéshez általában külön formanyomtatványokat és űrlapokat követelnek meg. Számos esetben olyan adatokat kérnek, melyek a szerződéssel kapcsolatban irrelevánsak, vagy ezeket már eleve birtokolják. Az eleve értelmetlen, vagy csak külön utánajárással elérhető információk beszerzése külön bosszúságot okoz nekünk.

A különféle hivatalokat egy kalap alá vesszük a szolgáltatókkal, rájuk vontakozólag is hasonló feltételeket léptetünk életbe. A továbbiakban "Szolgáltatók" gyűjtőnéven kezeljük valamennyiüket.

Ezen egyoldalú és áldatlan állapotokon kívántunk változtatni, amikor életbe léptettük családunk Szolgáltatókezelési szabályzatát, melynek általános szerződési feltételei (továbbiakban ÁSZF) alant olvashatók. 

 

Kiadmányozás dátuma: 2016.december 1.

 

1. Az ÁSZF célja a szolgáltatóval azonos súlyú partneri viszony kialakítása, ahol egyik fél sem követelhet aránytalan erőfeszítést a másiktól.

2. Részletezés:

2.1. A szolgáltató köteles mintent megtenni, hogy Családunk at a lehető legmesszebb menőkig tehermentesítse az értelmetlen bürokratikus eljárásoktól és tevékenységetől.

2.2. A szolgáltató köteles ugyanakkor a mellékletben szereplő egyszerűsített családi ügyntézési formanyomtatványon (továbbiakban ECSÜF) benyújtani mindennemű igényét, óhaját, sóhaját. 

2.3. Amennyiben Családunk további információkat kér, úgy azt a szolgáltató a családi ügyintézési formanyomtatványon (továbbiakban CSÜF) köteles benyújtani.

2.4. Családunk adminisztrációjának könnyítése érdekében a szolgáltatók kötelesek elektornikus postán eljuttatni a hozzánk ezen kitöltött dokumentumokat, szerkeszthető formában.

2.5. Amennyiben a szolgáltató kérését/igényét értelmetlennek vagy előnytelennek ítéljük, úgy Családunk külön indoklás nélkül jogosult azt visszautasítani. Ismételt benyújtására az ÁSZF-ben részletezett illeték megfizetése ellenében van mód.

2.6. A szolgáltató kellő apparátust, ezen belül ügyfélszolgálatot tart fent. Az ott dolgozók munkaidejét és feladatait az ügyfelek - tehát Családunk - kiszolgálásának érdekében rendelte a tevékenységéhez. A szolgáltató tevékenységéből és szervezeti felépítéséből adódóan rendelkezik valamennyi szükséges erőforrással. Így módjuk és kötelességük minden észrevételünket 5 munkanapon belül megválaszolni. 

2.7. A határidő lejártáig meg nem válaszolt észrevételek a szolgáltató ráutaló magatartásának megfelelően - hiszen hallgatólagosan tudomásul vette - a lejáratot követően érvénybe lép. 

2.8. Családunk - alapszabályzata szerint - nem tart fent szolgátatószolgálatot. Helyette életvitelszerűen szerteágazó tevékenységet folytat, melyek a teljesség igénye nélkül: 

  • létfenntartási funkciók,
  • munka,
  • pihenés,
  • gyermeknevelés,
  • szórakozás,
  • sportolás,
  • stb.

Mindezek ellenére nem vagyunk mindenttudó polihisztorok. A szolgáltatótól érkező küldemények, információk értelmezése és a döntések meghozatala esetenént további családtagok, ismerősők, szakértők bevonását követeli meg. A felsorolt családi tevékenységek mellett ez nem boríthatja fel a szokásos életvitelt, előre betervezett programokat, családi büdzsét. Családunk jogosult minden beadványt érdemben egy naptári év alatt megvitatni és azokban döntést hozni. Adminisztrációs nehézségek esetén ezen határidő meghosszabítható 5 évre.

2.9. Családunk szolgáltatófogadási időt biztosít a szolgáltatónak. Ennek ideje: a hónap első napját követő páros hét utolsó munkanapát követő első munkaszüneti napokon reggel 3/4 kilenc és 9 óra között. A szolgáltató képviselője hozza magával mindazon iratokat, melyet saját ügyfélszolgálatán ügyfeleitől megkövetel, úgymint: friss cégkivonat, friss aláírási címpéldány, meghatalmazás, két elsődleges, vagy egy elsődleges és két másodlagos személyazonosító okmány.

A szolgáltató meghatalmazott képviselője köteles Családunk fogyasztására alkalmas csokoládéval megjelenni szolgáltatószolgálatunkon.

2.10. Jelen publikus ÁSZF ismerete minden magyarul olvasni tudó természetes és jogi személy, szervezet számára elérhető. Családunkkkal kapcsolatba lépő bármilyen szolgáltató, ügynök, kereskedő, telesales, stb. köteles megkezdett óránként 15.000,- Ft rezsi óradíjat fizetni, amennyiben hívásával, direkt marketing küldeményével vagy más egyéb reklámanyagával, hírével, ajánlatával, stb. akaratunk ellenére zaklat bennünket.

2.11. A korábban hivatkozott eljárási illeték mértéke: Kis ügyeknél 6.000,- Ft (ECSÜF-el intézhető), nagy ügyeknél 30.000,- Ft *

Az apróbetűs részek nehezen olvasható, látszólag lényegtelen információkat tartlalmaznak. A "látszólag" kifejezés valóban látszólagos, mivel a kutya általában itt van elásva. Ezért mi is ide teszünk egy nyilatkozatunk szerint nem is annyira fontos passzust, amely a valóságban viszont anyagi következményekkel jár. A figyelemelterelő mellébeszélés után nemsokára következik az elrejtett rákfene. Szövegszerűen tehát. E dokumentum saját szellemi termékünk, így szerzői jogdíj terheli annak mindenkori olvasását. Díja alkalmanként és bekezdésenként 500,- Ft.